Skupina Atoz Retail otevřela registraci do 12. ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, který oceňuje nové a inovované produkty v oblasti rychloobrátkového zboží. Výrobci a distributoři mohou své novinky přihlašovat do konce února 2012. Nový ročník slavnostně odstartovala party na parníku Vyšehrad za přítomnosti zhruba 150 dodavatelů rychloobrátkového zboží.
Na začátku října 2011 odstartoval už 12. ročník marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, jehož cílem je ocenit nové a inovované produkty na trhu rychloobrátkového zboží s výjimkou tabákových výrobků. Do programu se mohou přihlásit výrobci a distributoři, kteří své novinky uvedli či uvedou na český trh v období od 1. září 2010 do 31. prosince 2011. Registrace je otevřena do konce února 2012.
Dvanáctý ročník programu letos premiérově 5. října odstartovala oficiální launch party. Během dvouhodinové plavby historickým centrem Prahy, kterou moderovala herečka Bára Štěpánová, si mohli na parníku Vyšehrad zástupci marketingu a managementu firem dodávajících na český trh rychloobrátkové zboží připomenout hlavní mezníky právě končícího 11. ročníku programu a seznámit se s novinkami ročníku nového.
Partnery launch party se staly společnosti: DaDa Promotion, Daniel Boček – Boček media, Klára Zahradníková – finanční konzultant, Mediaservis, Monit, POPAI Central Europe, ppm factum, ProMoPro, Ross – výroba světelné a nesvětelné reklamy a P.O.P. materiálů.
Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka je jediné ocenění svého druhu na českém trhu, o jehož výsledcích rozhodují samotní spotřebitelé. Během jedenáctileté existence programu do něj bylo přihlášeno 739 výrobků a vyhlášeno 233 vítězů. Prozatím poslední ročník byl, i navzdory obtížné situaci na trhu rychloobrátkového zboží, dosud nejúspěšnějším ve své historii – právem užívat logo Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2011 se pyšní celkem 33 vítězů. Právě díky velkému zájmu výrobců se 12. ročník programu bude konat nejenom v České republice, ale pod názvem Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka také na Slovensku.
„Letos jsme se především soustředili na marketingovou podporu loga a vítězných výrobků, které jsme propagovali v outdooru na lavičkách, bigboardech a citylightech, na rádiu Frekvence 1, v síti reklamních obrazovek Ona TV, v tisku, na internetu i v rámci retailových promocí v prodejnách Tesco a Interspar. Výsledek je více než uspokojivý, logo Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka zná už více než dva a půl milionu českých spotřebitelů!“ říká Lukáš Matějka, project manager programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka.
Po ukončení registrace bude na jaře přihlášené výrobky hodnotit odborná komise, jejíž úkolem je posoudit míru inovací přihlášených produktů, jejich oprávnění usilovat o ocenění Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2012 a také správnost rozdělení nominovaných výrobků do jednotlivých produktových kategorií. Kromě toho na svém zasedání zvolí ze všech přihlášených produktů ten nejinovativnější, kterému udělí Cenu poroty.
Vítězové jednotlivých kategorií pak budou oceněni na základě výzkumu společnosti STEM/MARK na reprezentativním vzorku 4000 českých spotřebitelů. Současně s výzkumem budou v časopisech a na portálech mediálních partnerů probíhat soutěže, v nichž si statisíce dalších spotřebitelů zvolí z nominovaných produktů svůj nejoblíbenější. Slavnostní vyhlášení vítězů 12. ročníku programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka proběhne 17. května 2012 v pražském Hotelu Ambassador – Zlatá Husa.
– red –