Společnost Generica, přední slovenský výrobce doplňků stravy, se dohodla na spolupráci v oblasti PR s agenturou Lesensky.cz. Od spolupráce očekává navržení vhodné mediální strategie pro efektivní oslovení cílové skupiny a zároveň nastavení profesionálních externích i interních komunikačních procesů. Agentura Lesensky.cz bude zastupovat společnost Generica jak v České republice, tak na Slovensku.
„Agenturu Lesensky.cz jsme si vybrali na základě bohatých referencí i zajímavé nabídky. Zaujalo nás mimo jiné provázání její činnosti na českém i slovenském trhu. Očekáváme, že se nám do konce roku podaří oslovit média v obou zemích hodnotnými zprávami a naše zákazníky zajímavými informacemi. Máme co nabídnout a rádi bychom o tom dali světu vědět,“ sdělila Klára Minczinger, produktová manažerka společnosti Generica, která je co do počtu prodaných vitaminů, minerálů a nutričních doplňků stravy druhou nejúspěšnější firmou na Slovensku a třetí v České republice.
„Společnost Generica je ve svém segmentu významným hráčem na trhu. Předně se tedy budeme snažit, aby úroveň její propagace korespondovala s jejím tržním postavením. Kromě PR aktivit se do budoucna samozřejmě zaměříme i na marketing. Výsledkem první fáze spolupráce by mělo být vytvoření komplexního marketingového plánu pro rok 2012, od kterého se pak bude činnost v oblasti PR odvíjet,“ uvedl Petr Lesenský, ředitel agentury Lesensky.cz.
– red –