Branding

Hokejový klub Kladno v nové identitě od Proximity Prague

Hokejový klub Kladno se představuje veřejnosti s novým názvem a logem. Do budoucna bude vystupovat pod názvem Rytíři Kladno, nové je i logo klubu. Za novým názvem a vizuální identitou stojí komunikační agentura Proximity Prague.

  Hráče Rytířů Kladno budou moci diváci nově identifikovat právě podle hlavy středověkého rytíře se svatováclavskou přilbou. „Nový název a logo otevírá novou kapitolu úspěšného hokeje v Kladně,“ komentuje novinky Jaromír Jágr, který se v klubu angažuje majetkovým podílem. Nový název Rytíři má podtrhovat hodnoty klubu – odhodlání, fair play, soudržnost – a jeho týmový duch.

Logo HC Kladno

  Pavel Staněk, kreativní ředitel Proximity Prague, dodává: „Naším cílem bylo vyzdvihnout odlišnost klubu a vytvořit nezaměnitelnou identitu. Při vývoji jména i loga jsme úzce spolupracovali s Jaromírem Jágrem, který do tvorby vnesl své zkušenosti z mnoha zahraničních angažmá.“ Změna se projeví nejen na samotných dresech, ale také ve veškeré komunikaci klubu, od webových stránek až po merchandising.  

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!