Počínaje srpnem startuje Phoenix-Zeppelin novou kampaň propagující opravu a výrobu značkových hydraulických hadic Caterpillar. Páteří podlinkově laděné kampaně je věrnostní program a jako podpora budou sloužit edukativní letáky, POS materiály a billboardy v blízkosti poboček společnosti. Cílem je připomenout klientům důležitost originálních hadic ve strojích Caterpillar a představit Phoenix-Zeppelin jako silného dodavatele hydraulických hadic na českém trhu. Na kampani se podílela agentura Addict v čele s Cyrilem Boorem.
„Nejdůležitější částí kampaně je věrnostní program. Mechanika věrnostního programu je založena na principu sbírání bodů zvaných „háčka“, které budou klienti sbírat do věrnostní karty. Za ně si mohou pořídit oblečení nebo merchandising značky Caterpillar,“ uvedla Michaela Hanzlíková, vedoucí marketingu a komunikace Phoenix-Zeppelin. „Další motivační propozicí je kromě značkového zboží Cat výměna hadic do 30 minut. Zákazník odejde do třiceti minut od podepsání objednávky ve vybrané pobočce s novou hadicí. Pokud ne, klient získá body navíc jako omluvu za nesplnění závazného limitu,“ řekla Michaela Hanzlíková.
Věrnostní program podpoří převážně BTL, online a PR aktivity spojené s propagací jednotlivých výhod originálních hydraulických hadic Caterpillar. Připravena je mikro stránka http://hadice.p-z.cz vysvětlující výhody značkových komponent Cat a systém věrnostního programu. Zákazníci si připomenou důležitost pravidelné péče o stavební stroje i mechaniku věrnostního programu taktéž z direkt mailů a newsletterů.
Fotografie pro klíčový vizuál pochází z dílny Ondřeje Pýchy. Klíčovým prvkem kampaně není, jak by se na první pohled zdálo, hadice, ale jeden ze zaměstnanců servisního oddělení Phoenix-Zeppelin. „Tento symbol dodává kampani na autenticitě a ukazuje, že se společnost staví ke svým zákazníkům čelem,“ dodala Michaela Hanzlíková.
– red –