Branding

UniCredit Bank představila nové designy platebních karet

UniCredit Bank zahájila letos v létě distribuci svých platebních karet v novém designu. Nová podoba karet reprezentuje příslušnost banky k mezinárodní skupině UniCredit, stejný vzhled karet zavedly i ostatní banky ve skupině. Současný design sází na jednoduchost a střídmost, používá logo UniCredit Bank v kombinaci se jménem banky. Novinka se týká jak debetních, tak kreditních karet.

„Jsme rádi, že můžeme našim klientům nabídnout nový skupinový design karet a poskytnout jim další výhody toho, že jsou součástí silné mezinárodní skupiny. Při placení platební kartou v zahraničí již nebudou předkládat obchodníkovi neznámou kartu z České republiky, ale jednoduše kartu UniCredit Bank, kterou obchodník zná, protože s ní platí i klienti z jiných zemí,“ uvedl Leoš Pokorný, manažer kartového oddělení UniCredit Bank.

„Skupina UniCredit sjednotila designy karet ve všech zemích, kde vydává karty, a tak obdobný design bude mít celkem 28 milionu klientů. Všichni tito klienti mohou využívat síly mezinárodní skupiny, jednotné značky a také sjednocených poplatků při výběrech hotovosti z více jak 19ti tisíc bankomatů v Evropě,“ pokračuje Leoš Pokorný. To znamená, že klienti mohou provádět výběry za bankomatů skupiny za stejnou cenu jako v České republice ve všech zemích UniCredit, což pro velkou část z nich představuje výběr zdarma.

Klienti UniCredit Bank se na kartu s novým designem mohou těšit nejen při sjednání nové platební karty, ale i pokud jim vyprší platnost staré platební karty a obdrží její obnovenou verzi.

Nový design platebních karet UniCredit Bank

platební karta UniCredit Bank

platební karta UniCredit Bank

platební karta UniCredit Bank

platební karta UniCredit Bank

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!