Pražská pobočka celosvětové mediální agentury ZenithOptimedia nově pracuje pro české zastoupení společnosti Chipita, výrobce pečiva a cukroví.
ZenithOptimedia má na starosti plánování a nákup médií. Na konci května byla spuštěna TV kampaň na croissanty 7Days, která trvala do 3. července. „Naše agentura pracuje pro společnost Chipita na globální úrovni již od ledna 2010. Tento rok se nám podařilo spolupráci navázat také v České republice. Věříme, že budeme pro klienta přínosem a díky našemu know-how přispějeme k dalšímu posílení postavení společnosti Chipita na českém trhu,“ říká Tomáš Lauko, generální ředitel ZenithOptimedia Prague.
ZenithOptimedia působí na českém mediálním trhu od první poloviny devadesátých let jako součást celosvětové mediální skupiny Publicis Groupe a její komunikační divize ZenithOptimedia. V minulém roce se česká pobočka agentury, díky četným úspěchům ve výběrových řízeních, zařadila na přední místo v meziročním nárůstu obratu mezi největšími mediálními agenturami v ČR.
– red –