Obchod

Po práci legraci s Knauf Insulation

Výrobce minerální izolace Knauf Insulation odstartoval motivační program “Po práci legraci“. Program je zaměřený na realizační firmy a obchodní partnery, kteří mohou sbírat body za nákup minerální izolace prostřednictvím svého online účtu a poté je proměnit na dárkové poukázky. Motivační program je určen pro maloodběratele, realizační firmy a velkoodběratele.

„Stavební práce se naplno rozbíhají, tak jsme pro naše zákazníky připravili jednoduchý motivační program, díky kterému snadno získají za svou práci i lákavou odměnu,“ říká Romana Janošová, marketingová manažerka Knauf Insulation. „Celá akce je koncipována tak, aby byl sběr bodů pro zákazníky co nejsnazší, proto probíhá online. Po první registraci na našich stránkách už zákazníci jednoduše sbírají body a vybírají své odměny,“ dodává.

Za každé dvě zakoupené role izolace UNIFIT si registrovaný uživatel může ve svém online účtu připsat jeden bod. Při zakoupení fasádní izolace FKD S pak zákazník získá dva body za každý zakoupený metr krychlový izolace. Každých dvanáct nasbíraných bodů může registrovaný zákazník proměnit za dárkový poukaz TESCO v hodnotě 200,- Kč. Obchodní partneři mohou vedle poukázek získat i praktické polokošile a mikiny. Akce probíhá do 15.září na internetových stránkách www.knaufinsulation.cz.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!