Právě v těchto dnech Kofola zahajuje svou tradiční letní kampaň, která opět naladí tu pravou prázdninovou atmosféru.
Letos budou moci návštěvníci vybraných restaurací a sezonních provozoven po zakoupení dvou půllitrových Kofol získat stírací los a okamžitě vyhrát zajímavé letní ceny jako tetování, plážovou tašku, osušku, slunečník na hlavu a další.
„S unikátním kódem, který každý los obsahuje, mohou fanoušci Kofoly po odeslání sms soutěžit týdně o tři iPhony s Kofola designem. Soutěž potrvá do 4. září,“ říká Egle Wehle, brand manažerka Kofoly.
Kampaň bude podpořena v místě prodeje a bannery na internetu. Kromě toho bude od června nasazen oblíbený letní reklamní spot Nuda pláž z roku 2006, kde se naši spotřebitelé po letech setkají s Naďou a Ondrou.
-red-