Česká spořitelna získala ocenění Innovation Award za inovativní přístup k rozvoji služeb klientského centra. Ocenění banka dostala za vývoj a implementaci technologie umožňující individualizovaný přístup k volajícím zákazníkům, díky kterému je schopna lépe doporučit to, co zákazníci očekávají, a za zefektivnění zpracovávání klientských e-mailů. Česká spořitelna navázala na obdobný úspěch z roku 2009 a potvrdila tak schopnost využívat nejmodernější technologie ke zlepšování služeb klientům. Ocenění již pátým rokem uděluje společnost Nextira One.
„Máme přes pět milionů klientů a velká řada z nich využívá při komunikaci s námi elektronickou formu komunikace,“ řekl David Lorenc, ředitel přímého bankovnictví České spořitelny. „Vnímáme to jako určitý závazek a zároveň výzvu – naším cílem je poskytnout klientům špičkový servis nejen v našich pobočkách, ale i bez návštěvy pobočky, tedy po telefonu a přes e-mail. Cenu za inovaci tak chápeme jako potvrzení, že jdeme správným směrem,“ dodal David Lorenc.
Klientské centrum České spořitelny sídlí v Prostějově. Centrum je určené jak klientům banky, tak i lidem, kteří se chtějí dozvědět více o službách či produktech Finanční skupiny České spořitelny. Klienti přes něj mohou získávat informace, zadávat platební příkazy, požádat o blokaci odcizené či ztracené platební karty, řešit různé situace při práci s internetbankingem, ale i koupit řadu produktů banky, nebo podat reklamaci. Klientské centrum zpracuje ročně okolo 4,2 mil. příchozích hovorů a desítky tisíc e-mailů. Centrum je dostupné 24 hodin denně 7 dní v týdnu na bezplatném telefonním čísle 800 207 207.
V loňském roce Klientské centrum České spořitelny ocenila světová asociace ContactCenterWorld.com v kategorii Nejlepší zákaznické služby v regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika).
-red-