Marketing

Guru analytiky Jim Goodnight na fóru Ideas Economy: Information

Jim Goodnight, CEO společnosti SAS, lídra v oblasti softwarových řešení a služeb business analytics, se zúčastnil konference Ideas Economy: Information časopisu The Economist, která se konala 7. a 8. června v kalifornském městě Santa Clara. Konference se zaměřila na to, jakým způsobem mohou řídící pracovníci lépe využít datové revoluce k dosažení pokroku jednotlivců, firem i celé společnosti.

Jim Goodnight, který byl v nedávné době jmenován magazínem Insurance & Technology „revolucionářem analytiky“, se objevil na konferenci spolu s Patem Gelsingerem, prezidentem a CIO společnosti EMC a Padmasreem Warriorem, CTO společnosti Cisco. Téma přesně pro tyto tři muže – jak mohou společnosti nejen přežít nynější záplavu dat, ale hlavně na ní vydělat?

Ačkoliv éra velkých množství dat nabízí neuvěřitelné příležitosti – např. inteligentnější města, silnější společnosti a kvalitnější lékařství, přináší také velkou řadu různých výzev, jelikož volných pamětí je poskrovnu, systémy jsou přetížené a navíc mnoho lidí tvrdí, že vlády a firmy vědí až příliš mnoho. Propojením angažovaného jednání členů výboru, interaktivního dialogu, prezentací a debat, zaujala konference Ideas Economy: Information zcela nový pohled na řízení znalostí v éře informací. Velkou otázkou bylo rovněž zabezpečení v době obrovského množství dat, řízení rozhraní člověk-počítač a způsob, jakým tato obrovská data mění globální ekonomiku.

„Informační technologie byly vždy hybnou sílou inovací a zvratů,“ uvedl Vijay V. Vaitheeswaran, globální korespondent časopisu The Economist a doplnil: „Konference umožnila návštěvníkům fóra Ideas Economy lépe porozumět, v čem se nynější datová revoluce liší a jakým způsobem mohou jednotlivci, firmy a společenství získat užitek z dramatických změn, které probíhají.“

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!