Server o médiích, reklamě a marketingu Media Guru se představil v nové vylepšené podobě. Změnou prošel nejen celkový design stránek a logo projektu. Tvůrci také zapracovali na obsahu, který by měl nabízet rozšířené a podrobnější informace. Media Guru tak nově posiluje původní zpravodajský ráz o aktuální novinky, trendy a dění v médiích, přináší analýzy vývoje mediálního trhu, komentáře či datovou sekci o postavení českých hráčů na mediálním trhu.
Za zmínku stojí samostatná sekce webu věnovaná mediálnímu plánování, kde je dostupný praktický přehled a možnostech využití jednotlivých mediatypů pro komerční komunikaci. Media Guru jako jediný specializovaný web zaměřený na média nabízí slovník obsahující stručný a přesný výklad více než stovky pojmů z oblasti mediální, marketingové a reklamní komunikace, na který jistě čas od času zabrousí nejen studenti mediálních a oborů.
Spuštění inovovaného projektu Media Guru bude podpořeno kampaní, která odstartuje rovněž 6. června a poběží po celý měsíc. Její součástí je internetová a tištěná inzerce ve vybraných titulech a především adresný direct mail na přibližně 1 500 osobností z řad mediálních a marketingových manažerů a vedoucích pracovníků.
Provozovatelem serveru Media Guru je mediální agentura PHD. Server vznikl již v roce 2007 jako ojedinělý počin ve sféře českých mediálních agentur. V letošním roce se agentura PHD rozhodla projekt Media Guru oživit a dále rozvíjet s cílem zařadit se mezi respektované zdroje o dění v oblasti médií v České republice. Grafickou podobu připravilo studio Inspiro Solutions, které zajišťuje i programátorské služby. Nové logo je z dílny kreativců studia Lavmi.
-red-