Minulý týden začala hlavní část marketingové podpory poslední novinky v portfoliu značky Staropramen – osvěžujícího piva s chutí citrónu a nízkým obsahem alkoholu Staropramen Cool Lemon. Kampaň „Uhas žízeň Lemonem“ odstartovala přesně tři týdny po zahájení distribuce, která zahrnuje jak segment retail, tak segment gastro.
“Pro podporu novinky Staropramen Cool Lemon jsme na úvod léta připravili mix launch aktivit relevantních pro cílovou skupinu, kterou jsou především mladí dospělí spotřebitelé a ženy. Zahrnuje on-line komunikaci, cílenou ATL kampaň, ochutnávkovou roadshow, promo na letních akcích i v obou prodejních kanálech retail i gastro,“ popisuje Martin Bořil, manažer inovací společnosti Pivovary Staropramen.
Kampaň „Uhas žízeň Lemonem“ je typickou produktovou kampaní podporující hlavní atributy nového piva – osvěžení a nížší obsah alkoholu. „Věříme, že jednoduchý koncept se Staropramen Cool Lemon hasiči a hasičkami žízně vytvoří velmi rychle povědomí u cílové skupiny,“ říká ke kampani Bořil.
-red-