Reklama

Aukro spouští ATL kampaň

Internetový obchod Aukro spustil začátkem června ATL kampaň, která je postavena na již avizovaných co-brand spolupracích.

„Kampaň jsme připravili spolu s našimi prodejci a je zaměřená na konkrétní produkty. Chceme tak uživatele informovat, že na Aukru najdou široký sortiment nového zboží za pevné ceny, tato informace je i hlavním claimem kampaně,“ vysvětluje Alexandra Poláková, marketingová ředitelka holdingu Allegro Group CZ and SK, který provozuje mimo jiných online platforem i Aukro.

Aukro v kampani představuje širokou škálu produktů od oblečení a sportovního vybavení přes zahradní techniku a elektro. Různorodostí propagovaných produktů chce Aukro informovat o rozšířeném sortimentu: „Šíři sortimentu komunikujeme prostřednictvím headlinu Vybírejte z více než 20 kategorií,“ dodává Poláková.

-red-

Čtěte také

  1. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
  2. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  3. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  4. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  5. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!