AZ smart s.r.o., české centrum pro pomaturitní a specializované vzdělávání, spolupracuje nyní s PR agenturou Just Communication. Od září 2011 se znovu rozhodla rozšířit výuku, a to o programy BBA a MBA, o které zaznamenala velký zájem od manažerů středních firem. K tomu nyní zahajuje základní ATL a BTL kampaň.
O programy MBA a BBA velký zájem především manažeři ze středního managementu, kteří si chtějí doplnit své vzdělání k dosavadní praxi. Just Communication v následujících měsících představí pro definovanou cílovou skupinu nové programy BBA pro studenty s maturitou a MBA pro vysokoškolsky vzdělané nebo s dostatečně dlouhou praxí.
„Rozhodli jsme se proto od září 2011 rozšířit výuku našeho vzdělávacího centra a připravit k ní kampaň. Chápeme, že je důležité studentům vysvětlit některé ukazatele pomocí public relations, a tak jsme uzavřeli spolupráci s Just Communication,“ říká Ing. Martin Vaněk, ředitel centra AZ smart s.r.o.
Mezi další cíle komunikační kampaně rovněž bude patřit posílení povědomí o vzdělávacích centrech AZ smart pro studenty po maturitě. AZ smart se jako jedno z mála center pyšní až 93 % úspěšností při přijetí jeho studentů na vysoké školy.
-red-