Vydavatelství EURONEWS, a. s. inovuje tvář týdeníku Euro. Časopis od června vychází v nové grafické podobě, zcela se změnila jak titulní stránka, tak i vnitřní lay-out časopisu. Součástí inovovaného a moderního designu týdeníku je i nové logo, které bude představeno dne 6. 6. 2011 v aktuálním vydání. Autorem nového vizuálního stylu a loga je grafické studio Marvil.
Cílem týdeníku Euro je přinášet aktuální a seriózní informace především z oblasti ekonomiky a politiky. Tomu nyní odpovídá i grafická podoba časopisu: je ucelenější a přehlednější. „Snažili jsme se Euro po grafické stránce co nejvíce odlehčit, učinit ho čtenářsky přitažlivějším a současně vytvořit unikátní design, kterým se Euro na první pohled odliší od všech ostatních titulů,“ říká Vojtěch Jirků, generální ředitel vydavatelství EURONEWS, a. s.
Komunikace nové tváře týdeníku Euro a změny jeho loga bude podpořena reklamní kampaní založenou na provokativním sloganu „Nečtěte týdeník Euro“. Inzerce se objeví v televizi, v rádiích, v tisku, na internetu a v Praze také na billboardech a plochách CLV. Kampaň pro vydavatelství EURONEWS, a. s. připravila agentura Adwood.
-red-