Public Relations aktivity pro společnost HiPP zajišťuje od dubna 2011 agentura ConPro, která mimo jiné nabízí komplexní služby v oblasti reklamy a konferenčního servisu. Spolupráce se společností HiPP bude spočívat zejména v zajištění produktového PR a komunikaci korporátních témat, která se budou týkat zejména biovýživy a tradice značky HiPP.
“V tomto roce budeme uvádět na trh několik nových produktů, které chceme v převážné většině podpořit aktivitami v oblasti Public Relations. Proto jsme vybrali agenturu ConPro na základě jejích dlouhodobých zkušeností zejména v oblasti lifestyle a v oboru dětských produktů. HiPP ctí maximální kvalitu a tradici značky, a to samé vyžaduje od spolupracujících partnerů, kterým agentura ConPro bezesporu je,“ říká Alena Landová, Marketing Manager společnosti HiPP.
Jak dále dodává Dagmar Krausová, PR Executive Director společnosti ConPro: „Značka HiPP patří ve svém oboru mezi nejlepší a nejkvalitnější produkty jak v oblasti dětské výživy, tak v oblasti kosmetiky a je spojena s velmi dobrou pověstí. Navazujeme na komunikační koncept založený právě na tématu zdravého životního stylu a biovýživy. Mezi prvními PR aktivitami je launch nové mléčné kojenecké výživy HiPP Combiotic, kterou společnost HiPP uvádí na trh právě v těchto dnech.“
-red-