Výběrové řízení na zajištění ATL a BTL služeb pro společnost HALADA, s.r.o., která patří mezi lídry na trhu luxusních šperků, vyhrála fullservisová agentura ConPro, s.r.o. Spolupráce je zaměřena na realizaci nové strategie komunikace a imageové kampaně společnosti HALADA.
Agentura ConPro, která nabízí komplexní služby v oblasti reklamy, public relations a zajištění konferenčního servisu, uspěla ve výběrovém řízení, které probíhalo v průběhu února a března 2011. “ConPro nás přesvědčilo především komplexním návrhem strategie, který nejblíže vystihnul naše představy, jak přiblížit zákazníkům jedinečnost šperků značky HALADA. Za každým šperkem se skrývá lidský příběh. Proto je cílem nové komunikační strategie ukázat našim zákazníkům, jak lze zachytit důležité milníky jejich života prostřednictvím nádherných šperků trvalé hodnoty,“ popisuje strategii David Seibert, ředitel společnosti HALADA.
Jak dále dodává Helena Plívová, Managing Director společnosti ConPro: „Je mi ctí, že se můžeme podílet na tvorbě a realizaci nové komunikační strategie pro tak prestižní, silnou a obdivuhodnou značku. Vytváříme dlouhodobý kreativní koncept, založený na důležitých životních momentech člověka, který bude postupně využívaný ve všech marketingových materiálech.“
Změny komunikace se týkají ATL i BTL aktivit. Realizace komunikační kampaně začala tvorbou nového katalogu, na kterém spolupracoval fotograf Benedikt Renč, následuje internetová a outdoorová kampaň, tištěná inzerce, instore design a POS materiály.
-red-