Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají? Pak jste na správné adrese.
Praktický průvodce vás naučí tvorbě textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter orientovat. Zjistíte, jak vytvořit kvalitní název, nadpis, slogan, inzerát či popisný text, který upoutá pozornost zákazníka a významně pomůže prodat vaši službu či výrobek.
Výklad v knize obsahuje pro větší názornost obrovské množství zcela konkrétních ukázek z praxe. Na konci každého tématu si navíc budete moci nabyté dovednosti procvičit na praktických cvičeních. Autorka se v knize věnuje mimo jiné těmto tématům:
– Analýza zákazníka a cílového publika z hlediska jeho potřeb a přání
Jak zákazníka zaujmout a vyvolat jeho zájem
– Jak na úspěšnou internetovou prezentaci a e-shop
– Tvorba sloganů, nadpisů, článků a popisů, které prodávají
– Správná volba klíčových slov v rámci SEO
– Jak na propagaci na Facebooku či Twitteru
– Tvorba úspěšných PPC inzerátů i běžné novinové inzerce
– Jak napsat kvalitní PR článek pro on-line i off-line média
– Volba atraktivních názvů výrobků a obalů
O autorce:
Michaela Horňáková byla v době vydání publikace studentkou Fakulty managementu na Vysoké škole ekonomické v Jindřichově Hradci se specializací na informační technologie. Copywritingu se věnuje již řadu let. Nejvíce se zaměřuje na SEO copywriting a internetový marketing. Jako autorka získala za svou bakalářskou práci ocenění ESOP 2010.
Kniha vyšla v nakladatelství Computer Press
Copywriting
(Podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají)
formát 167×225 mm brož.
EAN:9788025132692
Dopor. cena 238 Kč