Retaileři plánují nadále expandovat, vyplývá z každoročního průzkumu CB Richard Ellis “Jak aktivní jsou retaileři”. Průzkum mezi 212 předními maloobchodními řetězci, kdy dotazovaní odkrývali své plány, ukazuje, že nálada na trhu se pomalu zlepšuje a více než polovina plánuje otevřít své obchody v nových destinacích.
Nejvíce maloobchodniků cílí na Německo hlavně kvůli silnému ekonomickému růstu a zároveň nedostatku mezinárodních značek na trhu. Česká republika se umístila na 7. místě a je akraktivní pro 28% dotázaných. V letošním roce zde plánují otevřít vlastní obchody Desigual, Foot Locker, Top Drawer, Prestige Man či krejčovství Josef Knize.
Jan Hospodář – vedoucí oddělení maloobchodních pronájmů dodává: „Pro Českou republiku, která obsadila 7. místo v žebříčku nejžádanějších zemích, je to velmi pozitivní zpráva. Z oslovených značek většina preferuje vlastní obchody před frančízami.“
-red-