Společnost EnterMedia vstupuje na trh online marketingu s novým modelem služeb. Klienti mohou využívat know-how profesionálů sdružených pod jednou hlavičkou, kteří nabídnou své služby za zlomek ceny oproti velkým společnostem.
EnterMedia sdružuje skupinu profesionálů v jednotlivých oborech, kteří jsou rozeseti v rámci celé republiky a zvládnou tak obsloužit mnohem rychleji požadavky zákazníků, než je tomu v případě centralizované společnosti.
Společnost se tak staví po bok již fungujících virtuálních firem, jako jsou internetové banky či e-shopy s nejrůznějším zbožím. Pro zákazníky je v takovém případě benefit zcela jasný – nižší cena za dodávané služby, neboť odpadají náklady spojené s provozem kanceláří a vydržováním zaměstnanců pomocných a obslužných profesí.
„Zkušenosti ukazují, že nezávislost na jednom místě s sebou nese mnohem větší flexibilitu v případě realizace konkrétních projektů“, říká k obchodnímu modelu majitel projektu Michael Vavřička, „můžeme tak nabídnout komplexní portfolio služeb menším firmám a podnikatelům, kteří při svém podnikání šetří každou korunu“, dodává.
-red-