Reklama

Kampaň „Hra na bouračku“ od České pojišťovny

Česká pojišťovna minulý týden spustila jarní kampaň na 1. Povinné ručení Bez povinností a Havarijní pojištění pro starší vozidla 6+. Řešení nepříjemné dopravní situace se ale tentokrát odehrává v prostředí mateřské školy. Kampaň „Hra na bouračku“ připravila Mather Communications.

Výhody povinného ručení a havarijního pojištění znají už i děti ve školce, alespoň to tak ukazuje jarní kampaň České pojišťovny. Děti ve svých hrách napodobují svět dospělých. Když pak na hřišti dojde ke střetu jejich vozítek, používají stejná gesta a proslovy jako jejich otcové. Zároveň si ale pamatují i rychlá řešení situací, třeba to, že stačí zavolat a Česká pojišťovna za ně vše vyřeší.

Koncept kampaně a její realizace vychází od Mather Communications. Režie se ujal zkušený Jakub Kohák, což se projevilo jako prozíravé rozhodnutí. Natáčení se totiž odehrávalo přímo v jedné pražské mateřské školce. To, že bylo náročné, potvrzují i slova Account Directora Františka Mareše: „Když dítě nechce, tak prostě nechce, což znamená, že některé scény byly natočeny skutečně na poslední chvíli a s vypětím všech sil. Proto patří náš obdiv hlavně režisérovi a celému štábu za to, že dokázali udržet děti na uzdě a prokázali doslova svatou trpělivost. Bylo vidět, že s dětmi nepracují poprvé.“

-red-

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Marketingový manažer | služební auto | Jihlavsko
    Jihlava | 70000 - 80000 Kč za měsíc
  3. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Moderátor/ka online her – až 35 000 Kč
    Zlín | 29000 - 35000 Kč/měsíc
  5. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!