Společnost Šmídl s.r.o. vybrala pro outsourcing svých aktivit v oblasti PR brněnskou agenturu Bílý Medvěd, jediného mimopražského člena APRA.
„Marketing si umíme zajistit sami, ale pro komunikaci public relations jsme se rozhodli využít profesionální agenturu,“ uvedla Martina Šmídlová, jednatelka společnosti. Bílý Medvěd bude mít na starosti aktivity v oblasti media relations a events. Cílem spolupráce je kromě zvýšení povědomí o značce také komunikace firemních hodnot Šmídla, mezi které patří například pozitivní přístup k zaměstnancům a životnímu prostředí. Šmídl podniká ve smyslu společenské odpovědnosti a trvale udržitelného rozvoje. Základem tohoto přístupu jsou investice do vozového parku a profesionálních řidičů. Z těchto pilířů vychází i nová vize, kterou společnost představila na začátku roku. „Naším ekonomickým cílem je překonat do roku 2013 překonat hranici obratu 1 miliardy korun. Chceme ale také změnit negativní vnímání kamionové přepravy. Ukázat, že i v logistice se dá podnikat úspěšně a zároveň odpovědně,“ popsal vizi společnosti Šmídl generální ředitel Radek Odstrčil.
-red-