Fleishman-Hillard je vůbec první firma, která získala už podruhé v řadě ocenění Evropská agentura roku – cenu udělovanou časopisem The Holmes Report. Opětovné udělení ceny odráží výsledky a pozitivní vývoj firmy od roku 2009. Mezi vybrané úspěchy, které agenturu opět dostaly na první místo, patří zejména nárůst počtu klientů, rozšíření kompetencí agentury a zeměpisného pokrytí a také kvalita týmu a managementu.
Paul Holmes, zakladatel The Holmes Report a uznávaný odborník v oblasti public relations, řekl, „Pokud by agentura Fleishman-Hillard nevyhrála cenu za Evropskou agenturu v minulém roce, byla by jasným vítězem ocenění v roce 2010. I přes loňské vítěztsví jsme museli ohodnotit tento impozantní rok – zejména dvouciferný nárůst obratu v době, kdy mnoho konkurentů slavilo schopnost udržet se na úrovni předchozího roku. Vedoucí pozice a růst FH v oblasti public relations je příliš působivý, než abychom jej mohli ignorovat.“
„Jsme velice hrdí, nejen za náš tým v Evropě, ale za celou firmu, že se nám podařilo ocenění obhájit,” řekl John Saunders, regionální prezident Fleishman-Hillard pro Evropu a Afriku. „Během posledních pěti let jsme v Evropě dosáhli výjimečných výsledků a to ve všech oblastech našeho podnikání. Získali jsme významné mezinárodní klienty, rozšířili jsme naše kompetence i geografické pokrytí, a stejně tak jsme podporovali rozvoj našich lidí. Obecně jsme posílili naši silnou pozici na evropském trhu a velice nás těší, že toto prestižní ocenění to také potvrzuje.“
-red-