Komunikace

VideoAd sjednocuje nabídku video formátů napříč internetovými provozovateli

Prvními společnostmi, které se rozhodly využít technologie VideoAd a rozšířit vlastní nabídku video reklamních produktů jsou AdActive, s.r.o., Spirit media, s.r.o a zpravodajský server ČTK Českénoviny.cz. VideoAd přináší netradiční formu inzerce pro zadavatele kteří mají k dispozici klasické televizními spoty a chtějí je využít také na internetu. Pomocí unikátní technologie lze na libovolném internetovém serveru streamovat video spoty ve vysokém rozlišení a to dokonce i na serverech které nedisponují vlastním video obsahem. VideoAd je alternativou klasickým pre-roll a post-roll video formátům.

Provozovatelé internetových stránek, vydavatelství a mediazastupitelé mohou po uzavření strategické spolupráce s provozovatelem VideoAd, spol. Grape Media, s.r.o. nabízet video reklamu svým jménem za své ceny a na svůj účet. VideoAd je kompatibilní se všemi běžně dostupnými reklamními systémy (Gemius, Doubleclick, BBelements apod.) a spoty lze spouštět z již nasazených reklamních kódů. Odpadá tedy další nutnost zásahu do stránek a vkládání dodatečných spouštěcích kódů. Aktuální portfolio serverů, které VideoAd využívá, zabezpečuje zásah přes 2 miliony unikátních uživatelů měsíčně.

VideoAd je zcela variabilní technologie, u které záleží na požadavku klienta jakou formu oslovení potenciálního zákazníka zvolí. Klient má možnost zakoupit VideoAd formát napříč poskytovateli internetové inzerce dle jednotných technických specifikací a pouze s minimem nákladů na výrobu kreativy. Mezi základní produkty patří VideoAd Leaderboard/ Square/ Skyscraper, u kterého je ve spouštěcí části banneru video společně se sdělením inzerenta formou klasického obrázku nebo flashe. Po najetí myši uživatele na banner začne odpočítávání a po 3 sec. se zobrazí velký VideoAd přes celou obrazovku. Tento velký video spot umožňuje spojení s inzerentem, např. formou vlastního pozadí přehrávače, loga aj. Dalším doporučeným formátem je VideoAd Sticky + banner. Na webové stránce se objeví Sticky, který roluje spolu se stránkou a v jeho části je video společně se sdělením inzerenta formou klasického obrázku nebo flashe. Sticky lze zavřít viditelným křížkem. Po najetí uživatele na Sticky začne opět odpočítávání a zobrazí se velký VideoAd přes celou obrazovku jako u ostatních VideoAd formátů.

Detailní technické specifikace a více informací lze nalézt na www.videoad.cz.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!