V polovině února spustilo vydavatelství METRO Česká republika a.s. separátní distribuci měsíčního lifestylového magazínu MEN/WOMEN ONLY ve všech městech, kde vychází deník METRO.
Distribuce magazínu se vrací k původnímu konceptu samostatné sítě mimo deník a to na vybraných místech v jednolitých metropolích (kavárny, nákupní centra, kulturní instituce, fitness centra, wellness centra a další místa).
„Magazín je provokativně pánský a sebevědomě ženský. Servíruje ostrou zábavu, u které se dozvíte poslední trendy pro mladé a kosmopolitní čtenáře a odvážná témata pro čtenáře, kteří neuhýbají pohledem.“, uvedl Josef Rubeš, šéfredaktor deníku METRO.
V prvním čísle se čtenáři mohou těšit na rozhovor s významným českým designerem Maximem Velčovským, Ivou Frühlingovou, dále pak na postřehy z Londýna, jaké módní trendy se k nám chystají, proč nás tak zajímá, co jedí druzí a další zajímavosti.
Distribuce prvního čísla bude posílena speciálním samplingem ve všech regionech, kde vychází deník METRO. Kameloti budou v jednotlivých městech rozdávat magazín spolu s informačním letákem, kde si mohou čtenáři tento magazín přečíst a vyzvednout ve své metropoli.
Akce bude dále podpořena kampaní v Metru, vybraných B2C titulech, na internetu, na plošných i regionálních rozhlasových stanicích a dále sponzoringem na TV Prima a stanici Óčko.
Magazín bude vycházet jako měsíčník v nákladu 89.000ks.
-red-