Mediální agentura Neo@Ogilvy zaměřená na výkonnostní marketing hlásí další vítězství ve výběrovém řízení. Získala zakázku na internetovou reklamní kampaň pro agenturu podpory cestovního ruchu CzechTourism. Jejím cílem je podpořit návštěvnost příštího ročníku běžeckého závodu Prague International Marathon. Kampaň zaměřená především na zahraniční publikum bude spoléhat převážně na bannery, SEM a kontextovou reklamu. Naplánované aktivity proběhnou ve dvou fázích – první od začátku listopadu do konce prosince 2010 a druhá od začátku února do konce března 2011.
CzechTourism láká běžce z Velké Británie, Německa, Spojených států a Španělska na populární běžecký závod Prague International Marathon 2011. „V tomto mediálním tendru jsme zvítězili především díky efektivní mediální strategii, kterou jsme pro klienta navrhli,“ řekl Jiří Malý, Managing Director Neo@Ogilvy. „Opět jsme potvrdili, že Neo@Ogilvy patří mezi špičku na trhu mediálních agentur,“ dodal Jiří Malý.
Hlavní složkou kampaně je bannerová reklama, kterou bude podporovat kontextová inzerce. Efektivitu bude zvyšovat využití nástroje Google AdWords Remarketing. „Abychom motivovali co nejvyšší počet potenciálních závodníků ze zahraničí k účasti, spoléháme na vyhledávací systém Google a jeho reklamní síť. Má mezinárodní přesah a výsledky jsou jednoduše měřitelné,“ řekl Jiří Malý.
-red-