Konzultační softwarová společnost Cleverlance vyvíjí pro společnost Economia, největšího vydavatele ekonomického a odborného tisku v ČR, systém pro operativní řízení prodeje předplatného a inzerce, správu zákazníků, evidenci komunikační historie, zpracování objednávek, obsluhu klientů, segmentaci zákazníků, analýzu dat (business inteligence) a realizaci marketingových a prodejních kampaní.
Cleverlance na projektu působí jako dodavatel a implementátor řešení, systémový integrátor a poradce při zavádění nově nastavených obchodních procesů společnosti.
Nasazením řešení získává Economia jednotný pohled na klienta napříč celou organizací, od jednotlivých předplatitelů, až po zadavatele inzerce a účastníky konferencí a seminářů.
„Společnost tak dostává do ruky nástroj, který umožňuje nahlížet na každého klienta zvlášť a reagovat na jeho specifické potřeby a požadavky,“ uvádí jan Šanko, CRM kompetence leader společnosti Cleverlance.
Analytické a marketingové oddělení využívá veškerých možností pro analýzu dat (včetně OLAP technologie), ověřuje nastavený segmentační model a poskytuje informace pro přípravu a realizaci marketingových a prodejních kampaní.
Nedílnou součástí řešení je nadstavba Cleverlance pro komunikační centra, která ulehčuje a zrychluje samotné zpracovávání a evidenci požadavků klientů. Součástí řešení jsou i možnosti pro call skripting. Cleverlance call centrum je plně integrováno s telefonní ústřednou a řešením CRM.
Cílové řešení je postaveno na technologiích Cleverlance a řešení MS Dynamics CRM (.NET) a využívá integraci na osvědčená řešení Mikropost, Insider a Helios.
-red-