On-line

The Creative Factory od PUMA láme rekordy na Facebooku

Už víc jak 250 tisíc Čechů zkouší navrhnout vlastní design bot Puma. Za pouhý týden od spuštění na Facebooku aspiruje projekt The Creative Factory na nejrychleji rostoucí českou aplikaci v historii. Nově založená stránka PUMY pak registruje přes 25 tisíc fanoušků. A to vše bez mediální podpory.

The Creative Factory je lifestylový projekt PUMY v České a Slovenské republice. Připravila ho agentura Concept One, spolupracuje na něm s Attention! Media. Do projektu se zapojily na říjnových workshopech známé osobnosti – například fotbalista Tomáš Rosický, moderátorka Adéla Banášová, herečka Martha Issová a další. Doplňovali je renomovaní designéři či výtvarníci, mimo jiné Maxim Velčovský a Jan Kaláb.

PUMA získala na Facebooku cílovou skupinu, kterou si v rámci strategie upevnění vnímání PUMY jako sport a lifestylového brandu vytyčila. „ Lokální on-lineová komunikace byla mezera, kterou jsme již delší dobu cítili. V rámci projektu The Creative factory se stala nezbytností. Účinností a rychlostí šíření ale překonala veškeré naše představy a očekávání,“ říká Lucie Slavíková, marketing manager PUMA CZ & SK.

Již po třech dnech aplikaci vyzkoušelo na 70 tisíc uživatelů. O několik dní později se počty víc jak ztrojnásobily.

Autoři nejlépe hodnocených designů bot z řad uživatelů se v poslední listopadový den zúčastní VIP party PUMA v klubu MeetFactory v Praze. Na iPadech umístěných v Concept Storu Palladium v Praze a bratislavské nákupní galerii Eurovea si pak zákazníci budou moci od prosince navrhnout vlastní boty, které jim PUMA vyrobí.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!