Středoevropská kancelář POPAI pořádá další ročník odborné konference, jejíž program se zaměří na současné výzvy a potenciál oboru marketingové komunikace v prodejních místech u nás a v zahraničí.
Konference se koná 25.11. 2010 v Clarion Congress Hotel Prague, Freyova 33, Praha 9.
V rámci přednáškového programu budou poprvé detailně představeny výsledky nejnovějšího průzkumu POPAI CE „POP Advertising Display Power“, který identifikoval vliv změny různých atributů (umístění, velikost, barva, grafika, nasvícení, interaktivita) na nákupní chování spotřebitelů v prodejních místech a na úspěšnost prostředků in-store komunikace.
Do programu konference je rovněž zařazen diskuzní panel „In-store v otázkách a odpovědích zástupců řetězců, zadavatelů a reklamních agentur“, který otevře diskuzi nad aktuálními otázkami komunikace v prodejních místech včetně reakcí zadavatelů a zástupců maloobchodu na nové trendy a skutečnosti v in-store.
Tematické okruhy programu konference:
Místo prodeje a komunikace se zákazníkem – umíme mu opravdu naslouchat?
Nákupní rozhodování v místě prodeje (plánovaný versus impulsní nákup), jak individuelně komunikovat se zákazníkem podle jeho potřeb a očekávání. Co v in-store funguje a co ne? Příklady z domova i zahraničí.
Back to the basics. Nové trendy marketingového výzkumu v in-store.
Trendy, které propojují marketingový výzkum s POP/POS podporou prodeje. Etnografický přístup k výzkumům na místě prodeje – nástroj řízení primárních a sekundárních umístění.
Neuromarketing – všemocný nástroj k poznání spotřebitele?
Možnosti a meze využití neuromarketingu při výzkumu nákupního chování. Co nahradí přístroje a co můžeme „změřit“? Příklady využití tohoto nového marketingového nástroje z tuzemska i ze světa.
POP Advertising Display Power – nejnovější průzkum POPAI CE na téma výkonnosti různých modifikací podlahových POP stojanů.
Vliv změny atributů (umístění, velikost, barva, grafika, nasvícení atp.) podlahových stojanů na nákupní chování spotřebitelů v prodejních místech. Průzkum byl realizován ve spolupráci s IPSOS Tambor, Spar, Coca Cola, Mars CR, vysokou školou B.I.B.S. a dalšími partnery.
Vývoj a proměny koncepcí in-store promocí.
Společný projekt ppm factum group a společnosti HENKEL – vývoj a proměny konceptu promo v oblasti vlasové kosmetiky, prezentace konceptu „hair academy a vlasových poradkyň“ včetně předvedení detailu analýzy pomocí moderní technologie.
In-store v otázkách a odpovědích zástupců řetězců, zadavatelů a reklamních agentur. Diskuzní panel pod garancí Klubu zadavatelů:
Jaká je role in-store v moderním marketingu?
Poplatky: nutnost nebo brzda ?
Spotřebitel a trendy (tvrdá data, měkká data)
Modely spolupráce očima zástupců řetězců pro rok 2011
Konference je součástí POPAI CE show, která zahrnuje soutěž POPAI AWARDS 2010 (soutěž o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech), doprovodný konferenční program a gala večer s předáním cen vítězům soutěže a společenským programem. Akce je pořádána za podpory světové asociace POPAI a pod odbornou garancí POPAI France, která je organizátorem celoevropské soutěže POPAI AWARDS Paris v Paříži.
-red-