Komunikace

METRO v kině – „Go green with METRO“

Deník METRO odstartoval půlroční kampaň na podporu ekologické iniciativy „Go green with METRO“, která navazuje na recyklační program deníku METRO podporující sdílení výtisku novin více čtenáři. Kampaň probíhá kromě komunikace v samotném deníku i formou brandingu prostor v Palace Cinemas Nový Smíchov.

Od pokladen budou návštěvníci směřováni „zeleným navigačním systémem“ do premiérového sálu METRO. Navigační systém bude doplněn o branding kruhového ochozu, předsálí, sedadel, popcorn boxů, a speciální audiovizitky, která bude nasazena před začátkem každého filmu, v podání Jiřího Lábuse, který propůjčil svůj hlas i rozhlasové kampani recyklačního programu deníku METRO. Kampaň byla vytvořena inhouse v kreativním oddělenícentrálního marketingu mediální skupiny MAFRA.

METRO v kině

METRO v kině

METRO v kině

METRO v kině

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!