Znovuotevření hypermarketu INTERSPAR ve Zlíně, který byl po deseti letech úspěšného fungování inovován, odstartovalo modernizaci prodejen společnosti SPAR ČOS. Nový koncept vnitřního uspořádání prodejen spočívá především v přeorganizování jednotlivých sortimentních sekcí tak, aby byly pro zákazníka přehlednější a umožnily mu snadné a pohodlné nakupování v příjemném prostředí.
Modernizovaný hypermarket INTERSPAR splňuje všechny požadavky pohodlného nakupování, a to zejména díky novému uspořádání regálů a tedy lepšímu využití prostoru. Zákazníci tak v důsledku realizovaných změn jistě ocení výbornou přehlednost nabízeného sortimentu, a to jak v oblasti potravinářských, tak i nepotravinářských výrobků. Velká pozornost je v rámci nového konceptu rovněž věnována privátním značkám (např. S-BUDGET, kvalitní produkty cenově výhodnější než značkové výrobky, nebo SPAR Natur*pur, široká řada vlastních biovýrobků), speciálním akcím věrnostního programu či produktům v akční nabídce. Ke komfortnímu nakupování výraznou měrou přispívá rovněž příjemný, ochotný a proškolený obsluhující personál.
„Pro každého zákazníka je při nákupu důležitá nejen široká nabídka zboží a čas, který nákupu věnuje, ale také charakter a atmosféra nákupního prostředí. Všechny tyto požadavky splňuje nový formát prodejen společnosti SPAR ČOS, který osloví každého návštěvníka především příjemnou atmosférou a přehledným systémem uspořádáním. Díky němu se zde zákazníci mohou lehce orientovat a nestráví v prodejně delší dobu než je nezbytně nutné,“ říká Martin Ditmar, jednatel společnosti SPAR Česká obchodní společnost s.r.o.
-red-