Nový grafický design a logo představila skupina NWT. Jedná se o součást širšího programu, který zahrnuje mimo jiné přechod na holdingovou strukturu a změnu právní formy.
Základní motiv nového loga a zelená barva, která v nové grafice převládá, symbolizuje obnovitelné zdroje energie, na které připadá největší část obratu skupiny NWT. Energetické vlny nad logem znázorňují expanzi rozvoj. Nový korporátní design vytvořila reklamní agentura KOICHI, která zvítězila v uzavřeném výběrovém řízení, jehož se zúčastnily dvě desítky zájemců – agentur i nezávislých grafiků.
Internetový obchodní dům www.patro.cz, který je součástí skupiny NWT (nově holding NWT a.s.), bude nadále využívat dosavadní logo a charakteristickou kombinaci zelené a černé barvy. Funkce a sortiment tohoto virtuálního nákupního střediska byly v posledních měsících výrazně rozšířeny a na podzim letošního roku bude zahájeno několik nových projektů.
-red-