Společnost Sony podepsala smlouvu o poskytování kompletních služeb v oblasti Public Relations na českém trhu s agenturou ConPro s.r.o. Ta od září 2010 nahradí stávající agenturu SARA EVENTS s.r.o.
Vítěz výběrového řízení, společnost ConPro s.r.o., bude zajišťovat PR servis pro celé produktové portfolio společnosti Sony v oblasti spotřební elektroniky pro soukromé spotřebitele, které zahrnuje nejen značky BRAVIA®, HANDYCAM®, Cyber-Shot®, WALKMAN® a VAIO®, ale i další produkty jako jsou digitální zrcadlovky, autorádia a domácí kina. „Profesionálům ze SARA EVENTS patří velké poděkování. Vzhledem k jejich vytížení na dalších projektech, především eventového charakteru, jsme se ale rozhodli vyhledat novou agenturu specializovanou na public relations. Společnost ConPro s.r.o. ve své nabídce nejlépe vystihla naše cíle a potřeby, navíc má se značkou Sony již zkušenosti. Věřím, že spolupráce na klíčových projektech, které nás v nadcházejícím období čekají, bude pro obě strany přínosná,“ sdělila Ivana Katančíková, Brand Communication Assistant Manager, Sony Central and Southeast Europe Kft., organ. složka Česká republika. „Společnost Sony se momentálně zaměřuje především na propracovanou in-store komunikaci jak v prodejnách Sony Center, tak i v elektrořetězcích a nezávislém maloobchodu. V budoucnu chceme pokračovat v on-line komunikaci a posílit aktivity public relations,“ doplňuje Ivana Katančíková.
„Velice nás těší, že jsme uspěli v tomto výběrovém řízení. Vážíme si důvěry a věříme, že díky našim zkušenostem můžeme nabídnout přesně to, co Sony potřebuje,“ řekla Eva Čejková, zakladatelka a ředitelka agentury ConPro s.r.o.
-red-