CCL-CONFERENCE CZECHOSLOVAKIA LTD., česká agentura pro podlinkovou komunikaci rozšiřuje portfolio služeb.
Společnost jejímž hlavním předmětem činnosti je příprava, koncepce, organizace a produkce obchodních a společenských programů, nově nabízí svým klientům i služby v oblasti společenské odpovědnosti. Tuto oblast má nově ve firmě na starosti Petra Pavičová, která do CCL přišla na pozici Business Development Manager ze společnosti Telefónica O2, kde působila jako specialista na CSR.
„Jsme si vědomi toho, že oblast společenské odpovědnosti je stále pro některé firmy velkým otazníkem. Mnoho z nich by se, ale i přesto společenské odpovědnosti chtělo věnovat, jen neví, jak začít a právě s tím bychom jim my chtěli pomoci,“ říká Petra Pavičová a dodává: „Pomůžeme našim klientům CSR ve firmě zavést a efektivně rozvíjet. Poradíme jim, jak správně společenskou odpovědnost propojit s podnikatelskými záměry jejich firmy a v neposlední řadě pro ně CSR aktivity i vyhodnotíme.“
Být společensky odpovědnou firmou je dnes v zájmu každého podniku a to nejen z důvodu očekávání od zainteresovaných stran nebo proto být dobrým příkladem a motivovat. Důvody, proč CSR rozvíjet, jsou zejména přínosy pro firmu samotnou. Jsou jimi například transparentnost, zvyšování hodnoty značky, zlepšení reputace nebo motivace zaměstnanců. Společenská odpovědnost zároveň napomáhá při získávání nových obchodních příležitostí a v posilování důvěryhodnosti firmy.
Agentura CCL proto nově nabízí svým klientům komplexní poradenství v této oblasti, které mohou využít jak zákazníci, kteří se společenskou odpovědností chtějí teprve začít, tak ti, kteří jsou již v CSR aktivní. CCL je připravena pomoci klientům s monitoringem CSR aktivit konkurence, následně se zpracováním nové strategie a to v souladu s charakterem společnosti. Zároveň nabízí konzultaci stávajících projektů a strategie, přípravu, koordinaci a realizaci projektů v dané oblasti a v neposlední řadě komunikaci daných aktivit jednotlivým zainteresovaným skupinám.
-red-