DKNV MEDIA, specialista na venkovní reklamu, slaví nejúspěšnější půlrok své historie. Za první pololetí roku 2010 navýšila společnost obsazenost svých ploch o 20 % oproti minulému pololetí (červenec – prosinec 2009) a o 35 % v meziročním srovnání (leden – červen 2010). Tento fakt je výsledkem profesionalizace společnosti, kdy do vedení DKNV MEDIA nastoupila 1. 5. 2009 nová ředitelka Ing. arch. Tereza Pfeiferová. DKNV MEDIA zároveň představuje změnu korporátní identity společnosti včetně nového loga.
„Jsem velice ráda, že se nám podařilo společnost DKNV MEDIA ve velice krátké době zrestrukturalizovat tak, abychom nastavili co nejefektivněji firemní procesy uvnitř firmy i směrem k našim klientům,“ říká Ing. arch. Tereza Pfeiferová, ředitelka společnosti DKNV MEDIA.
„Výsledkem především je, že nabízíme profesionální služby na nejvyšší úrovni a přibližujeme se tak největším hráčům na trhu. Nově nastavené firemní procesy nám umožňují větší osobní přístup k zákazníkovi a maximální přizpůsobení jeho představám. S převážnou většinou klientů jsem vedle mých kolegů i já, jako ředitelka, v osobním kontaku a mohu tak lépe porozumět jejich požadavkům,“ dodává Ing. arch. Tereza Pfeiferová
Další výhodou DKNV MEDIA je stálá spolupráce s mateřskou firmou a nezávislost na výkyvech v segmentu outdoorové reklamy. V případě nevyužití ploch ze strany zákazníků jsou tak vždy plochy využity pro potřeby mateřské společnosti DKNV stavební a jejich partnerských subjektů.
„Kromě výše zmíněných konkurenčních výhod je samozřejmostí maximální servis, minimalizace časové náročnosti pro klienta a zajištění kompletních služeb pro klienty, tj. grafika, tisk, poradenství a další,“ dodává Ing. arch. Tereza Pfeiferová
DKNV MEDIA také dokončila změnu své firemní identity. Výsledkem je tak zcela nové logo a další navazující vizuální prvky. Dominuje nově zelená barva. Důvodem této změny je odlišení se od konkurence a budování silné značky DKNV MEDIA.
-red-