Služby

Komunikační centrum České pojišťovny zlepšuje kvalitu svých služeb

Konzultační tým společnosti OpenOne zrealizoval v průběhu měsíců května a června 2010 významný projekt v České pojišťovně. Tým konzultantů, vedený Zdeňkem Bohuslavem, zaměřil svoji činnost na optimalizaci průměrné doby vyřízení hovoru s klienty společnosti.

Konzultační a poradenské služby specialistů OpenOne byly orientovány na detailní specifikaci možných oblastí optimalizace AHT (Average Handling Time, průměrný čas pro vyřízení hovoru) v podmínkách Komunikačního centra České pojišťovny. Součásti bylo i doporučení pracovního postupu pro realizaci potřebných změn, specifikace předpokládaných přínosů a rizik či potřebných kapacit.

Možnosti pro snížení AHT byly vytipovány na základě interních workshopů, týkajících se zejména personálního managementu a zvýšení motivace zaměstnanců ke snižování AHT. Podstatná část projektu se také věnovala využití technologií kontaktního centra. I zde byly ve stávajících procesech identifikovány možnosti pro zvýšením efektivity práce.

„Díky našim výstupům z projektu se mohl řídící tým Komunikačního centra zaměřit na konkrétní procesní postupy vedoucí k dosažení požadované úrovně AHT,“ říká Zdeněk Bohuslav z OpenOne a dodává: „Zlepšení úrovně AHT bylo zejména v oblastech technologické podpory, procesů, kontroly kvality, motivace a reportingu.“

-red-

Čtěte také

  1. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  2. Trade Marketing Specialist
    Praha
  3. Elektro content master | i absolventi (40 - 60.000 Kč)
    Nový Jičín | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Marketingový specialista – 13.mzda (30.-40.000Kč) #2524
    Brno | 30000 - 40000 Kč za měsíc
  5. International management trainee
    Modletice
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!