Společnost ReloCare, organizátor veletrhu „Expat Expo“ oznámila, že po velkém úspěchu veletrhu v roce 2009 se jeho druhý ročník uskuteční v sobotu 25. září 2010 ve výstavním areálu Výstaviště Holešovice. Cílem veletrhu Expat Expo je vytvořit prostor pro prezentaci českých i zahraničních společností, které poskytují kvalitní služby a řešení cizincům žijících v České republice, neboli „expatriotům“.
Společnost ReloCare zorganizovala první ročník veletrhu Expat Expo v roce 2009 a i když se jednalo o první akci svého druhu v České republice, její koncept zaznamenal velký úspěch. Účast 92 vystavovatelů a 3 000 návštěvníků potvrdil význam této akce a rozhodl o jejím pokračovaní. Navázání spolupráce s expats.cz, největším portálem pro cizince žijící v České republice, zase přineslo ideální propojení virtuální a skutečné komunity cizinců v Praze. Organizátoři očekávají dvojnásobný nárůst návštěvníků a více než 120 vystavovatelů včetně největších značek v zemi.
Dana Pick, výkonná ředitelka společnosti ReloCare, u této příležitosti řekla: „Očekáváme, že letošní veletrh bude výrazně větší než v roce 2009, protože vystavovatelé projevili o účast větší zájem. Rozšířili jsme proto i výstavní plochu a počet plánovaných aktivit.“
Cizinci, kteří žijí v České republice dlouhodobě nebo se právě přistěhovali, a stejně tak místní lidé, se mají možnost v rámci jejich účasti na veletrhu Expat Expo 2010 dozvědět více o nabídce služeb dostupných v České republice například v oblastech bankovnictví, cestování, nemovitostí, vzdělávání a nebo zdravotní péče. Získají také informace o kulturních aktivitách, které jsou běžnou součástí veřejného života v Praze a jejím okolí. Na toto téma Dana Pick dodává:
„Cílem všech vystavovatelů je dodávat anglicky mluvící komunitě žijcí v České republice kvalitní služby. Proto je tento veletrh tak unikátní. Prodejci mají dokonalou příležitost prezentovat svoji nabídku velmi konkrétní cílové skupině. Návštěvníci veletrhu zase mohou najít ekonomicky výhodná řešení svých každodenních problémů plynoucích ze života v multikulturním prostředí a to prostřednictvím přímého kontaktu s dodavateli služeb v uvolněné atmosféře.“
-red-