Společnost Vivantis vstupuje na tuzemský trh s cestovním ruchem. Přední internetový prodejce získal 40 % podíl v internetové cestovní agentuře New Travel.cz. Cílem nového obchodního partnerství je navýšení kapitálu agentury a posílení její pozice na tuzemském trhu. Vivantis novou akvizicí doplnil své stávající portfolio internetových obchodů nabízejících například parfémy, kosmetiku, šperky, hodinky či produkty pro zdraví.
Cestovní agentura New Travel.cz se řadí mezi přední české prodejce zájezdů na internetu. V rámci nového partnerství poskytla společnost Vivantis agentuře několikamilionovou půjčku, která jí usnadní další rozvoj a pomůže k rychlejšímu ekonomickému růstu. Do konce roku cestovní agentura plánuje podstatně rozšířit stávající nabídku produktů, zefektivnit své služby a zkvalitnit komunikaci se zákazníky.
„Plně si uvědomujeme, že oblast cestovního ruchu nyní zažívá krizi. Přesto tento segment trhu považujeme z dlouhodobého hlediska za zajímavý, zejména pak v rámci internetového prodeje,“ uvedl Martin Rozhoň, ředitel společnosti Vivantis. „Díky vstupu do cestovní agentury se nám podařilo efektivně diverzifikovat portfolio firmy, účelně jsme přitom využili volné finanční prostředky. Naše rozhodnutí samozřejmě podpořil fakt, že NewTravel.cz dynamicky rostl i v době, kdy celkový trh klesal,“ doplnil Rozhoň, který je přesvědčený, že se nejednalo o poslední akvizici společnosti Vivantis v letošním roce.
V rámci online prodeje zájezdů hodlá Vivantis využít svých bohatých zkušeností z oblasti internetového obchodování. Nová spolupráce by měla oběma subjektům přinést strategickou výhodu nejen v podobě většího kapitálového zajištění, ale také z hlediska provázání marketingových a reklamních aktivit.
„Jsem přesvědčený, že jsme ve společnosti Vivantis našli silného partnera, se kterým se nám podaří naši firmu posunout ku předu. Od spolupráce samozřejmě očekáváme výrazné posílení pozice na tuzemském trhu,“ informoval Roman Břenek, ředitel internetové cestovní agentury New Travel.cz, o partnerství se společností Vivantis, přičemž hodnota odkoupeného podílu nebyla zveřejněna. „I přes finanční krizi se nám v posledních dvou letech dařilo udržet růst firmy. Věříme, že se nám nyní podaří dynamický růst udržet, případně ještě zvýšit,“ doplnil Břenek s tím, že letošním cílem agentury New Travel.cz je prodat zájezdy v celkové hodnotě 130 milionů korun.
-red-