Česká mailingová společnost se stala garantem a technickým realizátorem projektu Národná pokladnica s.r.o., který byl na Slovensku spuštěn v polovině května. Cílem startovací direct marketingové kampaně bylo vybudování databáze pravidelných odběratelů mincí a medailí z drahých kovů, která se dalšími marketingovými aktivitami kontinuálně rozšiřuje.
Česká mailingová společnost zajišťuje zejména celkový sběr odezvy a její zpracování (response management), kompletní evidenci projektu, reklamace, databázový management a správu databází, archivaci, statistiky a reporty celého projektu. DM komunikace probíhá kontinuálně a funguje na principech zásilkového obchodu. První statistické výsledky naznačují, že Národná pokladnica (NP) na Slovensku bude minimálně stejně úspěšná jako v ČR, kde velmi dobře funguje více než 1,5 roku.
Zákazník NP si objednává vybrané mince prostřednictvím webové stránky, případně formou telefonické či písemné objednávky. Po zakoupení první mince z dané kolekce, která je vždy za zvýhodněnou cenu, dostává pravidelně další exempláře z dané sbírky. Každý zákazník NP má prostor odběr mincí kdykoli ukončit.
„Projekt Národní pokladnice na Slovensku je dalším zásilkovým obchodem, jehož komplexní realizaci zajišťujeme a věřím, že si zde najde stejně velké množství příznivců a odběratelů jako v Čechách. I v dnešní moderní době se nachází v evropské populaci dostatek obdivovatelů krásných a hodnotných mincí. Tyto musíte umět nejen najít a oslovit kvalitním marketingem, ale následně přesvědčit kvalitou, rychlostí a bezchybným fungováním zásilkového obchodu, což je naše silná stránka a úloha v tomto projektu,“ komentuje David Frost, CEO České mailingové společnosti.
-red-