Společnost IBM představila nový software, který podporuje podnikové uživatele prostřednictvím prediktivních analytických nástrojů v rychlejším a sofistikovanějším rozhodování.
Třemi jednoduchými kliknutími nyní mohou podnikoví uživatelé vytvořit prediktivní model v konfigurovatelném rozhraní webového prohlížeče a spouštět simulace „what-if“ scénářů, které porovnávají a testují nejlepší výsledky před nasazením modelu do provozního systému. Firemní uživatelé tak nyní mají plnou kontrolu nad analytickým procesem, což jim umožní přijímat přesná rozhodnutí včas a přitom reagovat na změny strategie, nákupních vzorců, chování zákazníků nebo podmínek na trhu.
IBM nabízí nový, konfigurovatelný produkt pro pojišťovnictví a další pro marketingové organizace ve všech vertikálních odvětvích.
Nový software IBM SPSS Decision Management kombinuje prediktivní modely, obchodní pravidla a optimalizace a zvyšuje jistotu organizace činit přesná a hodnotná rozhodnutí při interakci se zákazníkem.
-red-