Společnost KAKTUS Software ve spolupráci s IT-Tecture, německým dodavatelem IT projektů, vyvinula a implementovala marketingový a hodnotící systém autorizovaných servisních středisek automobilky VOLVO na území Německa. Webový systém byl uveden pod názvem VOLVO Assistance a slouží pracovníkům automobilky k analýze rychlosti, kvality a spokojenosti zákazníků se službami autorizovaných servisních středisek.
Systém VOLVO Assistance poskytuje centrále společnosti VOLVO cenná data v podobě celkové spokojenosti zákazníků a kvality poskytovaných služeb jednotlivých autorizovaných servisních středisek. Takto získaná zpětná vazba vytváří hodnocení servisních středisek, která posléze vedou ke zjištění aktuálního stavu a poskytují náměty k dalšímu zlepšování služeb, a tím i ke zvyšování zákaznické spokojenosti.
VOLVO Assistance je reportovací systém, do něhož jsou v první fázi importována data se záznamy automobilových nehod či poruch vozidel. Data jsou posléze zpracována a na základě zvolených parametrů jsou vygenerovány klasické papírové dokumenty se žádostí o účast v systému hodnocení poskytnuté služby. Zákazníci autorizovaných středisek automobilky VOLVO se tak mohou k systému přihlásit zadáním jedinečného přístupového kódu.
K vyplnění časově nenáročného dotazníku na Webu je zákazník motivován získáním voucherů na zakoupení příslušenství k automobilům značky VOLVO. Otázky v dotazníku klientské části systému jsou generovány dynamicky, dle struktur definovaných v datových zdrojích tak, aby byli pracovníci automobilky VOLVO schopni pružně reagovat na nové trendy či změny v postupech.
-red-