Skupina J&T zahájila v České republice spolupráci s agenturou Fleishman-Hillard, jednou z největších světových firem v oboru public relations. Novou agenturu si vybrala v uzavřeném výběrovém řízení, které se konalo v průběhu března a dubna 2010.
„V loňském roce došlo ke změně strategie naší banky, a byť i nadále zůstáváme privátní bankou zaměřenou na vysoce individuální péči o klientský majetek, chceme se otevřít širšímu okruhu klientů. Z tohoto důvodu více investujeme do značek J&T a hlavně J&T Banka, do vztahu s klienty a do rozvoje nových produktů a služeb. Otevřená a transparentní komunikace je v této fázi ještě důležitější než v minulosti a je klíčová pro naplnění naší nové strategie. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli pro spolupráci s profesionální PR agenturou“, říká Petr Málek, ředitel marketingu J&T Banky.
„Navázání spolupráce s tak významnou finanční skupinou jako je J&T nás velmi těší. Jsme přesvědčeni, že pozitivně přispějeme k naplnění nové strategie J&T Banky a k posílení její pozice jako silné privátní banky, která přináší klientům vysokou přidanou hodnotu a profesionální správu jejich financí na trhu“, říká Radek Maršík, ředitel Fleishman-Hillard.
-red-