Reklama

Tesco se zaměřuje na filmové fanoušky

Po obrovském úspěchu DVD s filmem This is it! o Michaelu Jacksonovi se Tesco rozhodlo zaměřit se více na tento segment a přinášet svým zákazníkům pravidelně atraktivní filmové novinky na DVD a Blu Ray nosičích. To vše vždy za exkluzivní cenu. Jde o novou dílčí prodejní strategii, kterou chce společnost oslovit široký záběr zákazníků, kteří vyhledávají dnes velmi populární levné filmové tituly na DVD, vycházející v edicích vydavatelství tištěných periodik. Tito zákazníci jsou totiž podle průzkumu Tesco ochotni si připlatit za čerstvou novinku a bohatší obsah nosiče.

Dalším novým titulem, který se Tesco rozhodlo připravit pro své zákazníky je DVD s filmem Avatar, veleúspěšným trhákem loňské filmové sezóny. Ten vyšel také na Blu Ray. DVD je k dostání za exkluzivní zaváděcí cenu 299 Kč. Speciální akce má přesvědčit zákazníky ke koupi originální verze oblíbeného snímku. Stejně jako v případě This is it! očekává Tesco i tentokrát rekordní prodeje. „Avatar je opravdový fenomén, který zasáhl celý svět a plnil sály kin i v České republice. Očekáváme, že i poptávka po DVD bude zcela rekordní, stejně jako tomu bylo v případě dokumentu o Michaelu Jacksonovi. Tohoto filmu se na DVD prodalo trojnásobně více, než je běžný prodejní průměr,“ říká Adam Dury, obchodní ředitel oddělení nepotravinového zboží Tesco.

-red-

Čtěte také

  1. Moderátor/ka živého vysílání – studio ve Zlíně | až 35 000 Kč
    Zlín | 29000 - 35000 Kč/měsíc
  2. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  3. Referent/ka vendor marketingu
    Mukařov | 43000 - 45000 Kč za měsíc
  4. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  5. Produktový koordinátor s AJ
    Okres Tábor
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!