Jedna z největších komunikačních a public relations agentur ve východních Čechách, společnost Commservis.com, prochází po šesti letech výraznou změnou vizáže. Sjednocení korporátní image a nezaměnitelnost značky si žádá přesycené konkurenční prostředí, kde o úspěchu rozhoduje především to, jak se firma dokáže prezentovat.
„Pro agenturu je to velice důležitý moment. Šest let jsme neprošli žádnou zásadní modernizací, která by držela krok s rychlým vývojem na trhu. Modernizací celkového vizuálního stylu agentury Commservis.com tak chceme nadále posilovat v silné konkurenci tuzemských agentur,“ hodnotí radikální změny ředitel společnosti Commservis.com Tomáš Zdechovský.
Nový firemní manuál společnosti představuje zjednodušenné logo, upravené propagační materiály, šablony s korporátním písmem, barvami a předepisuje podrobnou specifikaci pro prezentaci firmy. Série inovací vyvrcholí koncem měsíce, kdy dojde ke spuštění nového webu stavěného podle nejnovějších trendů moderní komunikace.
Změna webu souvisí se změnou loga, které je nyní lépe zapamatovatelné. „Původní logo přestalo vyhovovat požadavkům doby. Vývoj v tomto směru se dá přirovnat k módním trendům a estetickým hodnotám, které se často mění,“ dodává Zdechovský.
Nové webové stránky jsou navržené ve spolupráci s předními odborníky na webdesign a grafiku. Přehlednější webová prezentace usnadní návštěvníkům orientaci, zefektivní vzájemnou komunikaci a vyhledávání potřebných informací. Spuštění webu zakončí rozsáhlou sérii změn vedoucí k upevnění postavení agentury na trhu.
-red-