Společnost Infor představila vylepšenou verzi svého podnikového řešení Infor CRM Epiphany Outbound Marketing. Nová verze produktu, kterou již používá 13 předních společností včetně Pier 1 k získání zpětné vazby od zákazníků, zahrnuje přes 39 inovací, jejichž cílem je integrovat marketing, prodej a služby a tím optimalizovat vztahy se zákazníky.
Infor CRM Epiphany je přední řešení, které pomáhá firmám provozovat kampaně v souladu s preferencemi zákazníka, úzce integrovat marketing napříč příchozími i odchozími komunikačními kanály, zvýšit produktivitu prodeje hlubším pochopením zákazníků, efektivněji řídit marketingové a prodejní zdroje a změnit kontaktní centra na zdroje zisku.
Nová verze Infor CRM Epiphany Outbound Marketing obsahuje modul External Data Access (externí přístup k datům), díky němuž mohou uživatelé provozovat kampaně v reálném čase, zvyšovat flexibilitu při jejich vytváření a využívat informace získané z celé organizace.
„Tato verze umožňuje pracovníkům marketingu využívat informace získané kdekoli v organizaci, snadno zahrnout jakákoli data a přitom dodržet veškerá existující omezení,“ vysvětluje Jackie Palmer, senior product manager CRM ve společnosti Infor. „Snadná implementace navíc pomáhá organizacím urychlit návratnost jejich investice a snížit celkové náklady na vlastnictví.“
-red-