ICT

Infor inovoval své CRM řešení Epiphany

Společnost Infor představila vylepšenou verzi svého podnikového řešení Infor CRM Epiphany Outbound Marketing. Nová verze produktu, kterou již používá 13 předních společností včetně Pier 1 k získání zpětné vazby od zákazníků, zahrnuje přes 39 inovací, jejichž cílem je integrovat marketing, prodej a služby a tím optimalizovat vztahy se zákazníky.

Infor CRM Epiphany je přední řešení, které pomáhá firmám provozovat kampaně v souladu s preferencemi zákazníka, úzce integrovat marketing napříč příchozími i odchozími komunikačními kanály, zvýšit produktivitu prodeje hlubším pochopením zákazníků, efektivněji řídit marketingové a prodejní zdroje a změnit kontaktní centra na zdroje zisku.

Nová verze Infor CRM Epiphany Outbound Marketing obsahuje modul External Data Access (externí přístup k datům), díky němuž mohou uživatelé provozovat kampaně v reálném čase, zvyšovat flexibilitu při jejich vytváření a využívat informace získané z celé organizace.

„Tato verze umožňuje pracovníkům marketingu využívat informace získané kdekoli v organizaci, snadno zahrnout jakákoli data a přitom dodržet veškerá existující omezení,“ vysvětluje Jackie Palmer, senior product manager CRM ve společnosti Infor. „Snadná implementace navíc pomáhá organizacím urychlit návratnost jejich investice a snížit celkové náklady na vlastnictví.“

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!