V prostorách Autoklubu Praha proběhne již 3. ročník konference Data marketing, kterou pořádá B2B Media a časopis Direkt. Letos, stejně jako v letech minulých, si konference dává za cíl poukázat na „srdeční záležitost“ celého direct marketingu, tedy na data.
David Frost z České mailingové společnosti vás přesvědčí o tom, že kvalitní databáze je pilířem k úspěchu. O profilaci a segmentaci zákaznických dat pohovoří Pavel Korec z Underline. Odpověď na otázku – Jak si udržet zákazníky a nabídnout jim co nejvíce? – vám prozradí Vendula Mrázová z Wundermanu. Petr Váňa a Miroslav Červenka se společnosti Schober vám vysvětlí, kde koupit ty nejlepší databáze a jak získat nové a čerstvé adresy. Na programu konference bude také úspěšná case study z českého trhu v podání Pavla Janouška z BOOM Tisku týkající se barevné personalizované komunikace. Mezi řečníky vystoupí také zahraniční host Thomas Wimmer ze společnosti Kodak. Nebude chybět ani Petr Kůta, který ví vše o světě dat z pohledu legislativy a rád se s vámi podělí o své praktické tipy pro správce databází.
Konference proběhne 16. dubna 2010, v Autoklubu Praha, Opletalova 29, Praha 1 (9.00 – 14.00 hodin).
-red-