Značka Rajec uvádí na český a slovenský trh novou řadu přírodních pramenitých vod s názvem Tajemství stromů Lípa a Kaštan. Představení nových ochucených vod bude doprovázeno originální kampaní, jež se především díky svému výtvarnému pojetí opět výrazně odlišuje od jiných reklamích spotů. Tajemství stromů budou spotřebitelům postupně odkrývána prostřednictvím příběhů vepsaných do struktury kmenů jednotlivých stromů.
Kampaň pro Českou republiku i Slovensko připravila agentura Leagas Delaney a v tisku i TV odstartuje v polovině dubna 2010. Součástí marketingové komunikace budou také POS a POP materiály, které zviditelní nové produkty Rajec na pultech obchodů. Kampaň bude dále podpořena limitovanou promo akcí v místech prodeje, během jejíhož trvání získá každý zákazník při nákupu celého balení (6 ks) Rajec Tajemství stromů speciální dárek v podobě originálních dřevěných talismanů.
„Značka Rajec touto kampaní posiluje svoji jasně definovanou idenititu, která vychází z čisté přírody,“ říká Jakub Vaněk, brand manager značky Rajec. Rajec Tajemství stromů je unikátní řada funkčních pramenitých vod s přírodními výtažky z lípy a kaštanu. Vzhledem k jemnému sycení a přídavku kyslíku cílí produkt především na aktivní mladé lidi. V síti maloobchodních prodejen bude novinka Rajec Tajemství stromů dostupná v baleních 1,5 PET a 0,75 PET.
-red-