Reklama

METRO posiluje distribuční síť v pražské metropoli

Deník METRO rozšířil v Praze distribuční síť prostřednictvím speciálních zelených boxů umístěných na reklamních lavičkách společnosti AD-NET.

„Cílem spolupráce se společností AD-NET je zajištění distribuce METRA v oblastech, kam nezasahuje páteřní distribuční síť deníku, tedy pražská podzemní dráha,“ uvedl Aleš Pýcha, marketingový ředitel vydavatelství METRO Česká republika a.s.

Jedná se o pilotní projekt zaměřený na zvýšení dostupnosti deníku METRO obyvatelům jednotlivých městských částí metropole.

„ V první fázi jsme se zaměřili na pražská sídliště v Modřanech, kde bude instalováno celkem patnáct boxů na lavičkách u klíčových uzlů MHD,“ doplnil Aleš Pýcha.

-red-

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  3. Part-time administrátor/ka e-shopu a informačního systému
    Praha 9 | 195 Kč za hodinu
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!