Pokud si chcete začít budovat kariéru jako úspěšný prodejce nebo už profesionálním prodejcem jste a rádi byste své prodeje navýšili, kniha Prodejem k vítězství se vám jistě stane neocenitelnou příručkou. Nemůže vás sice naučit znalosti produktu, který prodáváte, co vás však naučit může, je schopnost přesvědčit stávající či potenciální zákazníky, aby obchod s vámi uzavřeli.
Autor vysvětluje přímým a čtivým způsobem použití nejlepších prodejních technik v praxi. Využívá přístup, který se ve většině případů zakládá na zdravém rozumu, je věcný, profesionální a odvíjí se od toho, jak by si naši zákazníci přáli, aby jim bylo prodáváno.
Třetí vydání této knihy vám poskytne neocenitelné rady, jak:
– prodat, přestože nejste nejlevnější,
– vybudovat si a udržet pozitivní přístup,
– porazit konkurenci,
– uzavřít obchod,
– udělat ze zákazníka svého spojence, který vás bude doporučovat.
Autor říká, že měl v úmyslu napsat knihu, kterou lidé skutečně přečtou od první do poslední stránky, ale zároveň v ní budou moci pouze dohledávat. Můžete sami posoudit, zda se mu podařilo tento úmysl naplnit. Při čtení ani samotném prodávání ale nezapomínejte, že „dobrý prodejce dokáže prodat cokoli, pouze jestliže v to věří“.
Kniha vyšla v nakladatelství Computer Press
O autorovi:
Richard Denny je jednou z předních britských autorit v oboru prodeje, školení zaměstnanců a osobnostního rozvoje. Jako předsedu skupiny Richard Denny Group jej často žádají, aby přednášel na firemních konferencích po celém světě. Je autorem knih Motivate to Win (Motivací k vítězství), Communicate to Win (Komunikací k vítězství) a Succeed for Yourself (Váš osobní úspěch), které vydalo nakladatelství Kogan Page.
Prodejem k vítězství
Richard Denny
brož., formát: 167 mm x 225 mm
208 stran černobílých
ISBN: 978-80-251-2505-2
EAN: 9788025125052
Dopor. cena 229 Kč