Společnost SPAR ČOS připravila pro své zákazníky dlouhodobý exkluzivní program s názvem „Peníze zpět“. Akce navazující na úspěšnou vlastní značku výrobků S-BUDGET, koncept Antikrizového programu, program „Pád cen“ a dlouhodobý věrnostní program, nabízí zákazníkům opět další možnost, jak výrazně ušetřit při svých nákupech, aniž by museli kupovat výrobky nižší kvality. Od ledna tak zákazníci hypermarketů INTERSPAR a supermarketů SPAR mohou kromě pravidelných akčních nabídek získávat za svůj nákup poukazy na peníze formou slevových kuponů.
V rámci programu, jehož ústředním motivem je zlatá mince, si mohou zákazníci vybírat z více než tisíce položek ze sortimentu potravinářského i nepotravinářského zboží. Ty jsou v regálu viditelně označeny stopperem a symbolem zlaté mince vyznačující kolik procent peněz může zákazník koupí produktu získat zpět. Výše slevy se pohybuje minimálně od 5 % do 50 %. Koncept programu „Peníze zpět“ totiž nabízí zákazníkům nejvyšší možnou formu benefitu, tedy poukaz na hotovost, za který lze cokoliv nakoupit při jednom z příštích nákupů.
„Další nespornou výhodou této originální a na tuzemském trhu ojedinělé akce, je její jednoduchost, neboť za koupi vybraných výrobků dostávají zákazníci poukaz – slevový kupon na peníze. Ten se jim odečte jako sleva při příštím nákupu. Nemusí tedy složitě sbírat body nebo uchovávat v peněžence další věrnostní kartu,“ říká Ing. Petr Jindra, marketingový ředitel SPAR ČOS. Výhodou je rovněž i to, že zákazníci nedostanou za věrnost dárky, ale určitou část peněz ze svého dalšího nákupu zpátky.
Zákazníci rovněž jistě ocení, že na rozdíl od podobných programů, není nutné dávat k dispozici žádné osobní údaje, prokazovat se věrnostní či jinou kartou a sbírat, uchovávat a poté odevzdávat nasbírané množství věrnostních bodů. Naopak, zákazník obdrží pouze poukaz ve formě slevového kupónu na peníze. Díky němu může svou útratu snížit při dalším nákupu již následující den po předložení daného poukazu, přičemž doba jeho platnosti je na poukazu zřetelně vyznačena. Zákazník nemusí ale využívat jen jeden – poukazy na hotovost lze sbírat a předložit jich pak několik najednou až do výše celkového příštího nákupu. Jednotlivé druhy zboží v rámci programu budou navíc každé tři měsíce obměňovány, avšak jejich množství nikdy neklesne pod tisíc artiklů.
Pro lepší orientaci v programu a možnostech jeho využití poslouží zákazníkům leták, v němž naleznou nejen část sortimentu z této výhodné nabídky, ale také názorný příklad vysvětlující celý princip fungování akce „Peníze zpět“. Akce je promována především prostřednictvím in-store kampaně, přičemž ústředním motivem je zlatá mince s označením názvu kampaně. Rovněž produkty oslovují zákazníky prostřednictvím textu „za mě dostanete peníze zpět“. Součástí kampaně jsou též plakáty, letáky, in-store média a v únoru je plánována dále outdoor kampaň a inzerce v tištěných a elektronických médiích.
-red-